Los bericht bekijken
Oud 2 maart 2006, 23:25   #91
carlgustaaf
Banneling

carlgustaaf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door groene flamingant Bekijk bericht
Nee, je bent niet de bomaanslagende godsdienstwaanzinnige maar de voedingsbodem achter die terreur, dat interesseert je niet. "Wie wind zaait, zal storm oogsten" wordt wel eens gezegd. Wel, het is niet toevallig dat juist die twee westerse landen die de laatste 100 jaar de vuilste rol hebben gespeeld in het Midden-Oosten er het stevigst van langs kregen via die terreur. Jouw 'politiek correcte mooipraters' beseffen dan ook maar al te goed dat de strijd tegen de terreur begint met het in vraag stellen van de eigen oorlogspolitiek.
"wie wind zaait, zal storm oogsten"....ja...dat is nu eigenlijk wat er gebeurt is in Afganistan, hé? De Twin-Towers zijn afgebroken geweest, en als antwoord daarop is daarna een heel land platgebombardeerd.Wie heeft er nu het meest van langs gekregen?Maar denk nu niet dat ik daaruit enige voldoening trek.Wat ik goed zou vinden, is dat deze waanzinnige godsdienst verdwijnt, voor het welzijn der ganse mensheid, moslims op kop.Dezen worden immers op grote schaal gemanipuleerd door hun religieuze leiders & tyrrannieke staatshoofden, al dan niet van koninklijken bloede, of regelrecht afstammend van hun profeet( zogezegd).Voor mij is het land dat de laatste eeuwen de vuilste rol speelde in het midden oosten Turkije, en niet het westen.Het westen heeft hun bergen geld gegeven, voor hun petroleum,na hen van de Turkse tyrannie bevrijd te hebben, alhoewel ze deze petroleum ook gewoon hadden kunnen afpakken, ze waren (en zijn) militair en technologisch gezien toch véél sterker.Verder, de Arabieren zelf hebben zich steeds als imperialistische veroveraars gedragen, tot dat ze op sterker dan zichzelf stuitten: eerst de Turken, daarna het Westen.Moet IK mij daarvoor nu schamen, dat zij verloren zijn? Ik heb trouwens geen enkele verdienste aan dit alles, was zelfs nog niet geboren.Nogmaals, wat mij het belanrijkst voorkomt , is wat er VANDAAG gebeurt, en ik wil voor geen enkele partij verontschuldigingen gaan zoeken in het verleden.Trouwens, waarom word er nooit gesproken over de miljoenen Christenen, in slavernij vervoerd door de moslims, en dit gedurende eeuwen?Daar hoort ge nooit niks over hé? Maar wel altijd zagen over de "westerse kolonialisten"....
carlgustaaf is offline   Met citaat antwoorden