Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pie
[SIZE=2]Het is alleen wel opmerkelijk dat mensen van jouw soort gedachtengoed dat al jaren zeggen.
|
Ik weet niet wat voor verhaaltjes men jou binnen de PVDA heeft wijsgemaakt over mensen van mijn soort gedachtengoed, maar dat kan niet anders zijn dan belachelijke zaken...
[/SIZE]
Citaat:
|
tja, dat hadden we wel al door, dat jij een nogal rechtlijnige trotskist bent...
|
Of een rechtlijnig marxist-leninist, maar dat zijn synoniemen... Trouwens, ongeveer alle leidinggevende kameraden van Lenin, behoorden volgens Stalin tot de trotskistische fractie: Trotsky, Kamenev, Zinoviëv, Loenacharsky...
Zoals reeds gezegd vraag ik mij af wat voor verhaaltjes allemaal de ronde doen over ons. Ik heb voor laatsts nog gezien dat de trotskisten in de resolutie van 1999 bij burgerlijke partijen werden ingekaderd. (Dat deden ze trouwens ook met de PC-KP)
Voor laatst nog met een gast gesproken van de Comac, aan wie ze hadden wijsgemaakt dat Trotsky zou opgeroepen hebben om de wapens niet op te nemen tegen de fascisten toen die de SU binnenvielen... Belachelijk; Trotsky was toen dood; vermoord door een agent van Stalin.