Los bericht bekijken
Oud 3 maart 2006, 10:19   #166
PelgrimForever
Europees Commissaris

PelgrimForever's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar PelgrimForever
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Confucius Bekijk bericht
Sorry, als ik U beledigde Pelgrim ! Ik geef toe dat ik, zoals U blijkbaar, geen inside informatie heb binnen de linkse Turkse oppositie. Ik beschik evenmin over een rechtstreekse telefoonlijn met onze gerechtelijke diensten. De wapens en valse papieren die gevonden werden kunnen inderdaad toebehoord hebben aan de vorige eigenaars van het apartement zonder dat mevrouw Erdal ze ooit opgemerkt heeft. De zogenaamde bewijslast van de Turkse regering op film betreft mogelijks beelden van een dubbelgangster want Fehrye was op dat ogenblik vreedzaam aan het betogen tegen de Turkse dictatuur waarbij ze de grondwettelijke orde verstoorde met haar protestkreten.
Ik ga inderdaad akkoord dat het mogelijk is dat de Belgische regering en haar bevooroordeelde rechtbanken bestaan uit "fascistoïde" personen die de gerechtvaardigde acties van terroristen tegenwerken met processen. Dat is werkelijk schandalig en gebeurt waarschijnlijk in opdracht van de Amerikanen en de Turkse dictators.
Ik wist natuurlijk niet dat DHKP-C een Koerdische organisatie was en ik dan Uw verlichte geest dan ook voor de toelichting.
In alle nederigheid vraag ik dan ook excuus voor het feit dat ik mijn mond durfde opendoen en dat in tegenspraak met een "verlichte geest" zoals de Uwe.

Ik hoop dat ze dat meiske snel terugvinden en rehabiliteren. Misschien kunnen ze zelfs wel zorgen voor een postje. Bij KifKif of zo of als adviseur bij Vandelanotte.
U verward het feit of ze wel schuldig kan zijn
met het feit of ze een eerlijk proces kan krijgen in Turkije ...
Thai bedreigt mij fysiek
Vlaams belangers dwepen met Hitler
PelgrimForever is offline   Met citaat antwoorden