Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Stef Leeuwenhart
De titel van dit onderwerp zou voor verwarring kunnen zorgen maar het heeft niks te maken met militairen die hun einde loopbaan bij de politie mogen doorbrengen. Al heeft het wel te maken met het takenpakket van het leger dat volgens mij wat meer naar het politionele mag neigen. Vande Lanotte kwam onlangs met het idee om het leger bijna helemaal af te schaffen, om geld te besparen en omdat de huidige situatie op wereldvlak geen Belgisch leger pur sang vraagt. We hoeven ons geen zorgen te maken dat onze grenzen geschonden worden door een andere natie. Ik pleit niet voor minder leger maar voor een ander leger want onze grenzen worden wel degelijk geschonden door illegale immigatie en door een grote ongecontroleerde immigratie. Dit zorgt voor een grote instabiliteit en de voortdurend demografisch verschuiving naar een steeds groter wordende islam gemeenschap is een paard van Troje voor de hele westerse wereld. Daarom is het volgens mij aangewezen om het leger te herscholen en in te zetten bij straatgevechten zoals die in Frankrijk te zien waren. De politie was daar duidelijk niet opgewassen tegen de georganiseerde allochtone amokmakers. Een beter getraind leger, dat beter is uitgerust moet daar wel een wederwoord kunnen tegen stellen. Voordat het woord 'islamofoob' valt wil ik wel benadrukken dat het nieuwe leger uitteraard niet alleen tegen moslims zou worden ingezet maar de huidige realiteit gebied ons te zeggen dat de meeste problemen voor een kleine burgeroorlog te verwachten zijn door een clash tussen de westerse wereld met hun waarde en normen en de moslimgemeenschap die zich steeds agressiever gedraagt tegen die westerse levensvisie. nog een puntje is het verdelen van Vlaamse en Waalse divisies om een goede werking te garanderen (denk maar aan taalproblemen). Al ben ik niet op de hoogte in hoe verre dat op de dag van vandaag al is georganiseerd.
|
Het zou iets mogen hebben van de amerikaans coastguard en borderpatrole bv, volledig mee eens, snelle voertuigen, warmte kamera's, infrarood spullen enz...
om camions te scannen die de grens overrijden, Patrouilleboten en kleine helli's die de noordzee controleren op smokkelschepen , olievervuilers enz...
MP's die her en der 's nacht roadblocks opwerpen om drugcontroles, te houden en in samenwerking met Douane, en Sociale inspectie meteen controleren op zwartwerk, rooie mazout enz...
Andere militairen kunnen een groot gevang bouwen, dat dan weer andere militairen kunnen bewaken.
Geef die jongens iets te doen, ze kosten bakken vol geld, zitten heelder dagen met hun duimen te draaien en er is zoveel waar ze zich mee kunnen bezighouden.