Los bericht bekijken
Oud 3 maart 2006, 22:52   #136
Salmon L.A.
Parlementsvoorzitter
 
Salmon L.A.'s schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 juni 2005
Berichten: 2.140
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door phoebe Bekijk bericht
Onozelehansworst...
Nergens maar dan ook nergens zie ik mij verplicht om jaar in jaar uit dezelfde Avatar te gebruiken.
Het is natuurlijk makkelijker om ignoramussen al u zelf om te bepalen in welk kamp dat een bepaald forumlid zich bevind aangaande een logotje onder zijn naam.
Het maakt het natuurlijk gemakkelijker om zijn vooroordelende drek uit te spuwen, eens men weet dat men een Vlaams Belang logo ziet.
Ge zult nu wat harder moeten nadenken...
Trouwens waar is u avatar van Salman Rushdie, of wat was het nu weeral...
Ach ja, het veranderen van een avatar is natuurlijk enkel een recht van de niet Vlaams Belangers.
Grow up.


Belange niet, ik denk er zelfs over om mij kandidaat te stellen, voor de verkiezingen. Dus ik zou uw wensdromen maar terug schoonekes inpakken.


feliciteer mij maar niet te snel, ik ben hoegenaamd niet van plan om de GROOTSTE familie van vlaanderen te verlaten.
eerder het nog uit te breiden...
Heb ik gelijk of heb ik gelijk als ik u dus tot het VB-kamp blijf rekenen?
Ik vind het trouwens heel leuk dat het VB verdedigd wordt door mensen met uw intelligentie. Heb ik al niet eens gevraagd of u een zus bent van Anke Van Der Meersch, dat andere VB-genie?

(A propos: het is niet omdat ik Salmon L.A. heet dat ik ooit een Salman Rushdie-avatar heb gehad. Ik ben wel een medestander van Rushdies vrijzinnige ideeën en zijn linkse strijd voor secularisatie van politiek en cultuur, maar mijn naam heeft niks met deze schrijver te maken.)
__________________
Dit citaat van max4westland dateert van 7 oktober 2006:
"Het is goed dat er nog wat fascisme in het Vlaams Belang overblijft. Al was het maar om te verhinderen dat die liberalen en andere postjesjagers de partij zouden degraderen tot een gewone salonfahige centrumrechtse partij."

Laatst gewijzigd door Salmon L.A. : 3 maart 2006 om 22:52.
Salmon L.A. is offline