Los bericht bekijken
Oud 4 maart 2006, 10:27   #111
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN

Jan van den Berghe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door werkgroep morkhoven Bekijk bericht
Het valt inderdaad op dat er nogal wat beweegt in België. We hadden die cartoonaffaire waar het Vlaams Belang en waarbij vooral de kranten van de VUM-mediagroep (CD&V) hun 'recht op vrije meningsuiting' uitschreeuwden; we hadden die zaak met Dassen van de Staatsveiligheid waarbij het Vlaams Belang en CD&V er bijna solidair tegenaan gingen en tenslotte hebben we de zaak Erdal waarin vooral het Vlaams Belang en de CD&V (met ex-Justitieminister Tony Van Parys op kop) het ontslag van de ministers Dewael en Onkelinx vragen.

Ik heb niet bepaald veel sympathie voor Minister Dewael die bijna dezelfde taal als het Vlaams Belang hanteert en die zijn dossiers niet correct afhandelt. Ik heb nog minder sympathie voor Onkelinx die ik als compleet corrupt beschouw maar de politieke intriges en vooral de activiteiten van de VUM-mediagroep (die staatsondergravend zijn) vallen mij op.
De linksen worden duidelijk paranoïa. De VUM-mediagroep, zo heet het, is dus tegenwoordig als "staatsondergravend". Nergens legt men evenwel uit waar dit uit zou moeten blijken?

Of wordt het uiten van een mening die niet onmiddellijk politiek correct is tegenwoordig door de linksen al als "staatsondergravend" beschouwd? Eens te meer laten de linksen hun ware gelaat zien: echte dictatortjes die menen een denkwijze aan de mensen te moeten opleggen.
Jan van den Berghe is offline   Met citaat antwoorden