Los bericht bekijken
Oud 4 maart 2006, 16:44   #233
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jong N-VA'er Bekijk bericht
Ten eerste: jouw ondertiteling is niet de jouwe, dat is een universeel statement.
Ten tweede: nee, maar jullie niveau in deze thread is zoals dat van een stel kinderen uit het vierde leerjaar uit de lagere school. ALLEMAAL JA.
Maar wees gerust, in de andere postings ben ik meer dan genoeg aanwezig
Niet dat het veel verschil maakt, maar kan je me ook eens wat bronnen geven voor dat 'universeel statement? Ik had het tot ik het ging gebruiken immers nooit eerder gehoord. Dat heb je nu eenmaal met mensen als ze niet verder geraken dan op het niveau van het vierde studiejaar, hé?

Is het écht 'het niveau van kinderen van het vierde leerjaar' dat je in deze draad zo tegensteekt, of is het omdat er aanwijzingen boven water komen dat de N-VA steeds meer op de partij begint te lijken waar jullie je met zoveel moeite van proberen te onderscheiden?

Ik zou eerder zeggen dat het meestal kinderen van dat niveau zijn die het nodig hebben om zich met excuustruzen aan een discussie te ontrekken.

Maar ik begrijp dat een draad die over Wetterse N-VA-ers gaat die er werden uitgebonjourd omdat ze uitgerekend datgene deden dat de N-VA-top enkel met de mond belieidt, niet het aangenaamste onderwerp is om onder ogen te krijgen...