Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Clemens
AVV,
‘Een betaald mandaat’, zeg dat eerder eens aan Filip De Winter die zo aast op een burgemeestersjerp!
Salon-Vlaams-nationalisten vindt u binnen de VB-kringen.
Moest het VB wat meer interesse tonen voor de Vlaamse speerpunten, dan hadden ze tenminste gezorgd om uit dat cordon sanitaire te raken. Nu doen ze met hun kiezerspotentieel niets om tot een meer en beter Vlaaanderen te komen!
|
De enige, werkelijk de enige manier om de Belgische onstaat tot val te brengen, is een Vlaams Belang dat elke keer groter wordt.
Met mensen als BDW en GB blijft alles 'wie gehabt' : veel grootspraak op voorhand, tot ze mogen aanzitten aan de Belgische vleespotten en bij Berke op audiëntie mogen. Dan vallen de maskers af en interesseert de Vlaamse zaak hun geen reet meer. De ministerportefeuillle daarentegen des te meer.
De geschiedenis herhaalt zich .................:zie wijlen VU.
Daarom ik heb er mijn buik van vol : niet meer dan salon Vlaams nationalisten.
Belgiekse met ludieke acties idd. in zijn hemd zetten , maar tegelijkertijd de kaart van de Vlaamse unitaristen trekken.
Nogmaals ik heb er mijn buik echt van vol. Ben ervan overtuigd dat de NVA op dit ogenblik meer tegenstander dan voorstander voor de Vlaamse zaak is.
En ja, ik schreeuw het van de daken : er is meer één echte Vlaamse volkspartij die België echt wil laten barsten : nl. DE GROOTSTE IN VLAANDEREN.
Samen met de tjeven de schijn nog enkele jaren ophouden en dan ..........exit NVA. Voor goed en voor altijd