Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CHIPIE
Parcieke, ik ben 500% zeker dat U die 'reportage' niet gezien hebt...
En hoe komt het dat elke journalist 'moeiteloos' de oorlog in Irak kan verslaan (zelfs StevieWonderland zou het kunnen)? Omdat de VS zo ondemocratisch zijn?
Grappig bent U wel... 
|
Na de eerste Tjetsjeense oorlog,waar de ganse wereld kon zien hoe onhandig het Russische Leger de zaken aanpakte worden de zaken nu veel beter geregeld.....
Journalisten krijgen niet zomaar een visum voor Tjetsjenie,eigenlijk voor geen enkel van die grensgebieden.
Wie wel gaat is daar illegaal,en de Russische veiligheidsdiensten gebruiken geen kussentjes om illegalen te verwijderen...
Het moet gezegd,Rusland heeft geen enkele pretentie uitgedrukt om zoiets als "mensenrechten" toe te passen,niet op hun eigen volk,en beslist niet op hun tegenstanders,Ze hebben ook geen enkele voorgeschiedenis daaromtrent......
Er is mij een andere staat bekend die met dergelijke pretenties de oorlog ingaat..
Om een oorlog in de Kaukasus uiteindelijk te winnen moet je durven koudweg wreedheid toe te passen in plaats van een of ander moreel oordeel te vellen.....
Ik vrees dat dit de gevestigde manier aldaar is....