Marokko arresteert 277 westerse homo-pedofielen
Nieuwsbericht op de site van Gay Belgium alsook de site van de Gay krant, voorlopig nog niet doorgesijpeld in de grote landelijke media: De Marokkaanse politie arresteerde 277 (!)homo's, westerse toeristen voornamelijk uit Frankrijk en Spanje (maar onder hen ook drie Nederlanders), die volgens de uitleg van de politie alle deel uitmaken (of minstens ervan verdacht worden deel uit te maken) van een groot pedofiel netwerk. Mocht het echt waar zijn dat al die pedofielen van die netwerken homo zijn dan wekt het geen verbazing waarom men in Europa geen haast maakt om die netwerken te ontmantelen: waarschijnlijk zit hier politieke druk achter uit extreem-linkse hoek, om te vermijden dat de publieke opinie zich tegen de homogemeenschap keert. Discriminatie van homo's wordt in "beschaafde" landen als het onze immers "politiek incorrect"
bevonden.
Nu vraag ik u, zelk land is het meest ''beschaafd" op dit vlak: Marokko die duidelijk deze plaag met wortel en tak wil uitroeien of andere landen uit onze contreien die elk verhaal over netwerken afdoen als fabeltjes?
Ja, ik weet het, de betreurde slachtoffertjes van Dutroux en Fourniret waren telkens meisjes, maar misschien mochten die "als hetero'' wel gepakt worden en blijven de homo-pedofielen met opzet buiten schot om te vermijden dat de gewone burger zich zal gaan inspannen om de geclaimde homo-rechten af te remmen?
Het Vaticaan geeft immers een andere versie op dit thema: na doorlichting van de seksschandalen binnen hun Kerk in Amerika, die Ratzinger met glans coordineert, blijkt dat alle beschuldigden -volwassen geestelijken- het altijd aanlegden met minderjarige jongetjes, wat dus mijn inziens wijst op een duidelijk verband tussen homofilie en pedofilie, aangezien het hier gaat om tientallen, zoniet honderden gevallen die alle in dezelfde richting wijzen.
En vooraleer iemand mij hier beschuldigt van discriminerende laster: ik geef hierboven enkel een versie van aangetoonde FEITEN, en niemand mag of kan verhinderen dat ik mij bedien van het heilige recht op vrije meningsuiting zonder in Stalinistische censuur te vervallen...
Laatst gewijzigd door Torenvalk : 6 maart 2006 om 19:56.
Reden: tikfout
|