Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door KingHagar
Zeg maar tegen Nele dat het niet meer hoeft, 10 dagen nadat ik mijn mail verstuurd heb, heb ik nog altijd geen antwoord. En dit terwijl de persoon op jullie secretariaat me zei dat Nele verantwoordelijk is voor de opvolging van de acties tegen het plan van FVDB. Ik heb in mijn mail duidelijk gesteld dat ik en de andere ALS-studenten in Antwerpen (toch 20 actieve leden) willen meewerken aan de mobilisatie naar de betogingen. Als men het bij VVS dan nog niet de moeite vindt om ons van een antwoord te dienen, dan zegt dit volgens mij genoeg: BUREAUCRATIE IN ACTIE!!
Soit, we zullen eind april wel zien wie zal gemobiliseerd hebben en wie niet.
|
wat heeft dat nu weer met bureaucratie te maken? heb ik soms gezegd dat je eerst formulierke a2 moet invullen en dat dan aan loket 5 moet afgeven eer we zullen antwoorden? nele heeft idd de laatste weken het erg druk. wij bureaucraten werken hard hoor.
maar allez, concreet: ik ben momenteel aan het uitzoeken waar en wanneer ik de antwerpse studentenraden best bij elkaar krijg. wrs zal dat ergens eind volgende week zijn. pm me gerust je e-mailadres door, dan stuur ik je een uitnodiging door eens ik een datum heb. ik probeer sowieso nog andere organisaties uit te nodigen.
ik heb echter wel 1 voorwaarde voor samenwerking, en dat is dat jullie stoppen met ons door het slijk te halen en te verwijten. je mag gerust kritiek geven, maar samen werken met mensen die enkel afbreken doe ik niet. zoals ik reeds zei, we hebben andere methodes van werken, respecteer gewoon elkaars verschillen.