Verwilghen beschermde terroriste Erdal!
Het Laatste Nieuws bericht op haar internet-pagina dat Knack morgen een onthullend artikel uitbrengt waarin wordt aangetoond dat Verwilghen moedwillig de terroriste Erdal beschermde als toenmalig minister van Justitie en alles in het werk stelde om te verhinderen dat ze aan Turkije zou worden uitgeleverd of zelfs maar berecht zou worden in Belgie.
Eerder berichtte ikzelf reeds over mijn eigen slechte ervaringen met Verwilghen als advokaat (voor zijn intrede in de politiek) in de topic hieronder met als onderwerp zijn te dure reizen.
Recent las ik ook iets over een vergunning die hij zou geven of gegeven hebben aan een malafide Russische aardolie-maatschappij om hier, tegen alle redelijkheid in, hun producten te slijten in Belgie. Weet iemand hier iets meer over te vertellen? Die firma zou namelijk vaak met steekpenningen over de brug komen om overal hun zakelijke posities te verstevigen. Helaas weet ik niet meer waar ik dat bericht gelezen heb.
Mijn inziens verdient Verwilghen zelf evenzeer door de Staatsveiligheid geschaduwd te worden als Erdal zelf, en zou niet Dewael of Onckelinx moeten aftreden maar in de eerste plaats hij, Verwilghen, aangezien hij volgens de laatste feiten aan de basis lag van het huidige probleem. Tenslotte treft Dewael geen schuld, want het werk van de Staatsveiligheid valt niet onder zijn ministerie en Onckelinx zelf kan toch niet met haar neus zitten te kijken op wat de Staatsveiligheid doet?
Wel is zeker dat Verwilghen reeds in het jaar 2000 ferm uit de bocht ging door Erdal een hand boven het hoofd te houden. Als er dus iemand moet aftreden dan is hij het wel, de huidige belaagde ministers hebben enkel zijn erfenis gekregen...
Laatst gewijzigd door Torenvalk : 7 maart 2006 om 21:57.
Reden: tikfout
|