Los bericht bekijken
Oud 8 maart 2006, 18:52   #4452
exodus
Perm. Vertegenwoordiger VN

exodus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Firestone Bekijk bericht
Zeg, Pindar, je maakt me nu bang, hoor.

Ben ik in gevaar of niet?
Is de haar/oogkleur determinerend, of het Arisch zijn?
Als je in de" spiegel kijkt en je pupillen beginnen als spleetjes te worden dan zou ik beginnen panikeren.

Nu, het is zo dat Hitler geobsedeerd was door het Arische type... de perfecte mens. De vraag is vanwaar die geobsedeerdheid kwam.... Hitler was geobsedeerd door occulte ideeën en was lid van de thule genootschap. Hij geloofde in het continent atlantis en dat er daar een beschaving was van buitenaardsen die zich gevestigd hebben op de aarde. Die buitenaardsen waren van het arische type. Door de eeuwen heen hebben die arische buitenaardse mensen zich vermengt met de aardse mens, en zijn ze hun oorsprong vergeten. (volgens deze occulte ideeën)

Hitler wou die arische bloedlijn terug opwekken. Dit is echte echte reden van die fixatie van Hitler.

Dat hilter geobsedeerd was door het occulte is ook te zien aan de expeditie dat hij beval, naar nepal, naar egyptische, om occulte schatten met een speciale magische kracht (volgens hem) op te graven. Dit wordt ook geillustreerd in de film Indiana Jones 3 , maar ze zeggen het niet expliciet natuurlijk.

Het stemt toch tot nadenken dat er zoveel mensen gestoreven zijn omdat Hitler overtuig was dat er aliens bestaan. Of ze nu echt bestaan of niet, het illustreet de invloed van diegene die met occulte ideeien rondlopen.