Los bericht bekijken
Oud 8 maart 2006, 19:33   #8
Torenvalk
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door andev Bekijk bericht
In Turkije lopen er genoeg moordenaars rond, ook in regeringspostjes, leger en noem maar op. Een dergelijke staat kan best zijn bek houden als het over terrorisme en moorden gaat! Dat alleen volstaat om te begrijpen waarom Verwilghen haar de hand boven het hoofd zou gehouden hebben. Tot nader order is ze niet verantwoordelijk voor moorden en aanslagen in ons land, naar mijn weten. Er lopen hier nog andere lieden rond van buitenlandse komaf die daar eerder voor in aanmerking zullen komen...
Maak nog eens een cartoon.
Ik ben bereid u gelijk te geven maar het een is het een en het ander is het ander. Als dus Verwilghen kennis had van zeer gevaarlijke neigingen bij een individu (we spreken hier over TERRORISME) dan moet hij in het belang van de Belgische kiezers en onderdanen gepast handelen en haar de deur wijzen toen dan in zijn macht lag, of het nu gaat om een Turk, een Koerd, een Arabier of een Jood, dat maakt geen verschil. En dat deed hij toen niet en daarom zitten wij nu met de gebakken peren! Blijkbaar moet er voor u eerst bloed vloeien met beken tegelijk voor u mij daarin gelijk wil geven. Zo zitten de meeste mensen nu eenmaal in mekaar. Mijn parool is: beter voorkomen dan genezen.
Torenvalk is offline   Met citaat antwoorden