Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door leeuwenhart
ik kijk niet met verstomming naar de verkiezingen. Ik weet welke partij zal winnen.
Tegen een partij als het VB kan je nooit winnen.
En daarom mogen wij ons gedacht niet meer zeggen ofzo?
In het VB maak ik me eerlijk gezegt geen zorgen. Zeker niet als ik kijk naar zusterpartijen van het VB in buurlanden. (pimmetje en consoorten)
|
1. Je mag je gedacht zeggen. Dit is een open forum, dus doe dat gerust. Dat je reacties krijgt wil niet zeggen dat je je gedacht niet mocht zeggen. Dat zijn gewoon anderen die HUN gedacht zeggen. De flamingante belgicisten moeten af van het idee dat het zeggen van je gedacht ook inhoudt dat er geen reactie op mag komen.
2. Met Pimmetje maak je een goede keuze in je betoog. Zodanig gediaboliseerd dat er uiteindelijk een zotte freak moet opstaan die hem een kogel door de kop jaagt. Zeer goed, man. Nu zijn we echt democratisch bezig. "ziedewel ? de kiezer wou Pim niet he ! want ze hebben hem afgeschoten". Ik kon eigenlijk nooit vermoeden dat je het meest donkere stuk in de geschiedenis van de democratie zou gaan gebruiken om te zeggen dat de kiezer hem niet wou. Jij bent walgelijk bezig.
Jazeker.