Los bericht bekijken
Oud 9 maart 2006, 07:36   #37
Vlaams-nationalist
Staatssecretaris

Vlaams-nationalist's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Vlaams-nationalist
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door zorroaster Bekijk bericht
Is het niet duidelijk wat ik schrijf? Het charter werd aan Dewinter bezorgd en het volgende wat die deed was verklaren dat Loones en Demesmaeker getekend hadden. Waar denk je dat die namen opeens vandaan kwamen? Voor het geval je nog het lef zou hebben te ontkennen, hier het artikel uit De Standaard van toen:

Standaard 13 september:
"De petitie haalde uitgerekend gisteren het partijbestuur van het Belang. De partij besloot om de petitie te ondertekenen. Filip Dewinter: ,,En ik moet toegeven dat er in de tekst een aantal sneren in onze richting worden uitgedeeld.'' Volgens Vlaams Belang hadden ook N-VA-parlementsleden Mark Demesmaeker en Jan Loones de tekst onderschreven. Kortom, De Wever mocht dan wel een samenwerking dwarsbomen, zijn eigen partijleden leken een andere mening toegedaan.

N-VA was niet onder de indruk. De partij ontkende prompt dat N-VA-parlementsleden de tekst hadden ondertekend. Tevens werd betwijfeld dat de tekst afkomstig was van de 17-jarige Verlonje. Het leek de partij meer waarschijnlijk dat Vlaams Belang zelf een eerste versie had geschreven die vervolgens door de jonge N-VA was aangepast."

Duidelijk genoeg zeker? Ook het feit dat Rober T duidelijk afstand nam van dit misbruik van het Charter door het VB en de acties van Verlonje, is veelzeggend. Ik zal de conclusie voor u trekken:

A) Ofwel liegt het VB glashard en stonden die namen er nooit op

B) Ofwel heeft iemand (en dat is niet Rober T, want die nam duidelijk afstand en heeft de lijst nooit aan Dewinter bezorgd) die namen erop gezet voor hij die aan het VB gaf

Aan u de keuze, welke versie is de juiste?
Het is zeer duidelijk wat u schrijft, maar het is nog duidelijker wat ik zeg: u liegt. U vertelt zaken die niet kloppen. Het is niet omdat het in DS staat dat dit correct is (remember het interview in DeTijd afgenomen van Jong-N-VA voorzitter S.Luyten waar er ook dingen staan die hij beweert niet gezegd te hebben).
Ik kan u zeggen dat onder het Charter NOOIT de namen van Demesmaeker of Loones hebben geprijkt! Deze mensen wisten zelfs niets af van het initiatief. Duidelijk genoeg?
Vlaams-nationalist is offline   Met citaat antwoorden