Los bericht bekijken
Oud 9 maart 2006, 14:59   #1
King of beggars and fleas
Perm. Vertegenwoordiger VN

King of beggars and fleas's schermafbeelding

Standaard Tips om niet te moeten werken of om terug te kunnen gaan doppen

er zijn allerlei mogelijkheden om een verplichtte tewerkstelling te boycotten - zo kan je er bijvoorbeeld voor zorgen dat je als reserve een paar slechte referenties opbouwt. Gedurende een aantal maanden haal je echt het bloed onder de nagels vandaan van je werkgever. Het moet zodanig zijn dat die voor de rest van zijn leven bij het horen van je naam spontaan in woede uitbarst. Als ze je dan oproepen bij de vdab en ergens laten gaan soliciteren dan verwijs je naar die referentie. Is het een job die je wel wilt doen dan kan je dit nog altijd nalaten.

we zouden hier dus tips willen verzamelen die de werkloze kunnen wapenen tegen het gemeenschapsdienstinkomen. ( moeten werken voor een uitkering ) de beste tips die bundelen we dan achteraf in http://www.vierdewereldsyndicaat.org/?q=forum/87

PS ook nu zijn er weer lege sjokopotten te winnen
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah.
King of beggars and fleas is offline   Met citaat antwoorden