Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door zorroaster
Dit begint héél ergerlijk te worden!
Lees nu eens AANDACHTIG wat er in dat artikel staat. De Standaard zegt niet dat die namen op het charter staan, het herhaalt de verklaring van het VB dat die namen erop staan. Niet meer, niet minder. Het VB heeft nadien NOOIT ontkend dat ze die verklaring heeft afgelegd bij De Standaard, dus De Standaard heeft niets verzonnen.
Ik herhaal dus mijn stelling: Er zijn twee mogelijke verklaringen:
A) OF Dewinter heeft glashard gelogen dat die namen erop staan, want ze stonden er niet op.
B) OF die namen stonden er wel op en dan heeft iemand ze erop gezet, en is de betrokken persoon een leugenaar. En dat zal dan wellicht diegene zijn die het Charter aan het VB bezorgd, in casu Verlonje.
Wil je dus NU zeggen of je dan uitgaat van A dan wel B in plaats van als een halve idioot rond de pot blijven te draaien?
|
U blijft met 2 maten en gewichten werken. Zegt Luyten niets over het feit dat De Tijd hem niet correct verwoordt: niets aan de hand. Zegt het VB niets over een bepaald afgenomen interview: totaal andere reactie.
Voor de zoveelste keer, ik heb geen idee wat het VB aan de pers mede gedeeld heeft, ik kan alleen maar zeggen dat er onder het Charter géén namen stonden zoals Demesmaeker en Loones. En het VB is indertijd duidelijk gemaakt op het feit dat we Demesmaekers (van Loones is geen sprake geweest) naam eronder w�*lden hebben. Wat niet gebeurd is.