Los bericht bekijken
Oud 9 maart 2006, 19:27   #4512
democratsteve
Minister-President

democratsteve's schermafbeelding

Standaard

Nog even off-topic. Daarna ga ik Stone's provocaties maar weer en tijdje negeren.

Zoals ik al zegde hierboven, ’t is maar wat je interpreteert al “persoonlijke aanval”
Maar omdat je ernaar vroeg om eens wat voorbeelden te geven, dit is wat ik gevonden heb op amper 1 topic van enkele pagina’s.
De eerste quote bevestigt al wat ik hierboven schreef over wie de leugenaar is. De rest zijn zoals ik al aanhaalde geen directe beledigingen, doch ze zijn op de man gericht en niet op de inhoud.

“Ik noem je een leugenaar wanneer je aanwijsbaar liegt.
Jij hebt mij leugenares genoemd toen ik de waarheid schreef.”

“Wat een niveau hier.
De believers denken echt dat anderen onnozelaars zijn.”

“Wat jullie doen is cafépraat. Men kan een complexe gebeurtenis zoals deze niet zomaar in twee minuten uitleggen.”

“Bij wie de NWO/illuminati-onzin wil slikken, daar is toch geen logica tegen opgewassen.”

“Enig macho-gedrag is hen ook niet vreemd. Daar kunnen ze op café waarschijnlijk mee scoren bij de maatjes, op mij maakt het weinig indruk”.

”Het enige waar jullie rekening mee willen houden zijn de dogma's van een aantal charlatans.”

“Zeg ventje, niet zenuwachtig worden. Jij zit als echte believer vast in het verleden”.

“Het is kenmerkend voor aanhangers van nep-theorieën dat hun argumenten nooit evolueren. democratsteve zal binnen tien jaar nog zagen over één of andere vraag uit 2001, en doen alsof deze vraag niet al lang beantwoord werd.
Zo gaat dat met mensen die in zotte piramide-theorieën geloven,”

“Best grappig, eigenlijk, deze struisvogelpolitiek van believers.”

”Toont hoe onernstig jullie bezig zijn. Verder dan het niveau van propagandasites willen jullie niet gaan”.

“En believers zijn niet geïnteresseerd in feiten, alléén in hun geloof.”

“Als jij denkt dat men zoiets op een bierviltje uitlegt, dan toont dat gewoon dat je er niets van begrijpt”

“Neen, democratsteve, jij liegt.
Wel, zoals onze Arabische vrienden zeggen, "de hond blaft en de karavanne trekt voort".
Doe zo voort, democratsteve, met leugens en stromans-argumenten. Je maakt jezelf hopeloos belachelijk.”

Zoals ik al stelde, geen directe beledigen, maar allemaal posts die de inhoud negeren en bol staan van de denigrerende opmerkingen. Dat heet “de man spelen, ipv de bal.”
En dit is dan maar een selectie van één topic.
Stel dat ik al uw duizenden posts zou terugzoeken.8)
En omdat jij toch steeds klaagt over leugens.
Deze om af te sluiten.

Ik heb geen weet van ernstige kritieken op de NIST-verslagen.

is een leugen: Jones, Hoffmaan en Griffin hebben wel degelijk ook over het NIST rapport geschreven én de anomalieën erin aangehaald. Maar ja, dat zijn weer geen “ernstige” mensen volgens Stone. De beledigingen aan Hoffman’s adres heb ik dan nog weggelaten.