Los bericht bekijken
Oud 9 maart 2006, 20:37   #162
cookie@vws
Minister-President

cookie@vws's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Paulus Bekijk bericht
Neen. Men zal juist deze kinderen beschuldigen van discriminatie aangezien zij een opvoeding in een holibigezin als minderwaardig zouden beschouwen terwijl de wetgever dat niet doet.

Omdat je een kind nu eenmaal geen twee maal kunt opvoeden, zal het kind nooit kunnen aantonen dat hij/zij meer of minder kansen kreeg.

Maar je slaat spijkers met grote koppen door te stellen dat de kinderen zelf geen inspraak hebben. Daarvoor moeten zij op ons rekenen. En aangezien het onze verantwoordelijkheid is om via een wetgeving deze kinderen het beste van de maatschappij aan te bieden, ben ik tegen adoptie door holebi, als er heterogezinnen voorhanden zijn. Waarom? Omdat ik, wanneer het om mijn eigen kinderen zou gaan, en de keuze voor hen moet maken, ik hen het liefst in een heterogezin zou zien opgroeien. En ik kan moeilijk zeggen dat andere kinderen maar opgroeien waar men het goeddunkt, als de mijne maar in een heterogezin terechtkomen hé?! Dat is geen kwestie van discriminatie, maar van persoonlijke voorkeur.

Paulus.
Dus nogmaals, homofoob...