Los bericht bekijken
Oud 9 maart 2006, 20:49   #71
zorroaster
Europees Commissaris

zorroaster's schermafbeelding

Locatie: Samenkomst van de schrale, mijmerende Kempen en het overvloedige, spekbuikige Brabant
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vlaams-nationalist Bekijk bericht
1. Messiaen ken ik niet, ik spreek me hier dus niet over uit.
2. Volgens mij hebt u het nog niet door, maar ik ben Jeroen Verlonje. En ik hoef het niet te pikken dat u mij beschuldigt van "mollenwerk", begrepen? Elke dag dat ik lid van de N-VA was heb ik mij ingezet voor de (jongeren-)partij. Tot op de laatste dag ben ik de partij loyaal gebleven en heb ik zéker geen mollenwerk verricht, is dit duidelijk genoeg?! Dus als u niet kunt afkomen met bewijzen van N-VA-zaken die ik doorgespeeld zou hebben aan het Vlaams Belang zou ik het appreciëren dat u mij (noch anderen) hier zwart maakt..
3. Toen ik de N-VA verliet had ik mij voorgenomen om geen N-VA-bashing-strategie te gaan volgen. Ik kan u verzekeren dat uw degoutant gedoe in deze topic mij al zeer hard op de proef gesteld heeft. Gelukkig weet ik dat uw soort niet het enige vindbaar in de N-VA is. Hopelijk vormen zij nog een vuist naar uw soort partijslaafjes, maar zoniet is de N-VA geen lang leven meer beschoren, EN TERECHT!
Wel vriend, durf dan eens duidelijk te zijn en leg mij uit hoe die namen van Loones en Demesmaeker op de lijst zijn gekomen. Dat het een collectief verzinseltje van de Vlaamse pers was geloof ik niet.

Ik heb al van in het begin deze discussie de optie open gelaten dat die namen er inderdaad niet opstonden toen de lijst aan het VB werd overgemaakt en jij er dus niets mee te maken had, maar de enige mogelijke consequentie is dan dat het VB die er ZELF heeft opgezet. Maar dat durft geen enkele VB'er hier toe te geven.

Jij, die nota bene mij een partijslaaf noemt, durft dat evenmin. Maar ofwel vertrek je hier met de staart tussen de benen en spaar je de kool en de geit, ofwel neem je hier een DUIDELIJKE stelling in die je betrokkenheid inderdaad uitsluit, ook al houdt dat in dat je daarvoor je nieuwe partij moet aanvallen. Laat maar eens zien dat je ballen aan je lijf hebt en géén partijslaafje bent zou ik zeggen...
zorroaster is offline   Met citaat antwoorden