Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knorretje
Dit non-event zou een super event geweest zijn indien het slachtoffer een allochtoon of een jood was geweest. Dat weet u heel goed. Onze regimezender is er als de kippen bij om een zielig allochtoontje te filmen als die de fitnesszaal niet in mag, of een jood te filmen die door allochtoontjes van zijn fiets geduwd werd.
Die clash of civilizations is een product van uw verbeelding, of misschien gewoon wishful thinking van uwentwege. Of als gemaksalternatief bij gebrek aan argumenten en ten dienste van uw politiek correcte verslaving.
Lachen moet in uw geval niet moeilijk zijn : hyprocrieten grijnzen immer ook altijd.
Mag ik hopen dat die ervaring uw kindjes dagelijks te beurt mag vallen !Wie ben ik om hen die verrijking te ontzeggen 
|
Als dit geen banale ruzie onder schooljongens is, wat zit er dan achter, volgens u? Wij wachten met spanning op uw diepgravende sociologische analyse. (Pas op: je zit wel met een x-factor: de afkomst van het slachtoffer. Want wie zegt dat ook die niet van allochtone afkomst is?)
Ik haal er alvast de rest van de familie bij. We zullen proberen niet te lachen8)