Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hertog van Gelre
Mijn beste Piano,
Hoewel ik niet onsympathiek sta t.o.v. uw streven het extreem-rechts te bestrijden, gaat u m.i. veel te ver in uw fanatisme.
waar krijg je verder nog de kans om met nazi's in discussie te gaan?
|
Juist.
Is dat de verdienste van dit forum? Dat ze neonazi's een forum geeft?
Hierboven schreef Phrea|K dat op het forum van Stormfront een wachttijd door moet en je postings, vooraleer ze verschijnen, worden gecensureerd. Jeps, zo gaat het op neonazi-forums. Hier wordt de deur wagenwijd opengezet voor hen die in werkelijkheid dit forum meteen zouden sluiten als ze daar ooit de kans toe zouden krijgen. Ik klaag hier al van het begin af aan de aanwezigheid van neonazi's en hun halfzachte meelopers (vul hier in wie ik bedoel...) aan, met het enige resultaat dat ik ervan beschuldigd wordt tegen de vrije meningsuiting te zijn van neonazi's en aanhang. Ik werd zelfs geband voor een discussie met een neonazi (Guderian), omdat ik zijn privacy zou geschaad hebben en persoonlijk beledigd hebben. Elders krijgen die neonazi's wel de deur voor hun neus toegeklapt.
Bovendien, als ik zo naar mijn slechtepuntenrapport kijk op mijn profiel (dit forum werd door scholieren opgezet, het is er aan te merken) zie ik dat mijn strafpunten er nog altijd staan. Ik heb het dan over die strafpunten die ik kreeg door topics die over het VB gingen, ze niet in het juiste (VB-) forum te hebben geplaatst. Ondertussen werd dat forum door de moderatie opgedoekt, maar zijn wel mijn strafpunten blijven staan, waardoor ik al op 7 januari j.l. voor en week geband werd. Moet ik nu schadevergoeding eisen voor die onrechtmatig toegekende strafpunten die nog altijd op mijn virtueel Bewijs van Goed Gedrag & Zeden zijn blijven plakken? Volgens de moderatie is dat zelfs voor een duurtijd van 1 jaar? 8)