Los bericht bekijken
Oud 13 maart 2006, 19:55   #5
thePiano
Perm. Vertegenwoordiger VN

thePiano's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door rechtuit Bekijk bericht
enkele bedenkingen:

1. U zegt dat burgemeester dit doet om zijn postje te redden, ik zeg niet dat dit niet zo is, maar een van de hoofdredenen van het cordon is juist de bekommernis om de postjes van de andere partijen! Het belang uitsluiten om zelf aan de potten te kunnen blijven!

2. duidelijk voorbeeld is dit voorval van het feit dat particratie het haalt van de democratie!

3. Wat een zwakke, pastoorachtige drogreden van Vandeurzen: problemen op een scherpe manier aankaarten mag niet, liever onder de mat vegen en niets doen is de boodschap van de CD&V.
U vergeet er wel effe bij te vermelden dat het VB geen democratische partij is. Ik neem aan dat dit een vergetelheid van uwentwege is. U lijkt mij toch geen dommerik te zijn. Bovendien negeert u de inhoud van dit -nochtans erg belangrijke- citaat: "We gaan niet in zee met een partij die de problemen uitvergroot en de mensen tegen mekaar opzet." Kan u daar ook op antwoorden? Tenslotte is dit toch de essentie van de zaak en deze kwestie?

Laatst gewijzigd door thePiano : 13 maart 2006 om 19:59.
thePiano is offline   Met citaat antwoorden