Los bericht bekijken
Oud 13 maart 2006, 21:08   #1
ekskimo
Provinciaal Statenlid

ekskimo's schermafbeelding

Standaard als kind van machteloos zijn...

Ik heb ondertussen al van enkelen gezien dat ze gescheiden zijn.
Hier botert het tussen mijn ouders ook niet vandaag heb ik met mijn mama proberen te praten ma ze wil niet luisteren het feit is dat ze er niet tegen kan dat hij met iemand veel jonger van het vrouwelijk geslacht kan praten en niet met haar ze heeft hem daarop alle contact verboden met haar , hij beloofde dat maar deed het niet . Langs ene kant begrijp ik dat je een vriendschap niet kan laten vallen en dat je partner dit zomaar niet mag zeggen langs de andere kant begrijp ik dat mijn mama meer affectie wil .
Maar ze wil niet luisteren ze zegt tegen me dat ik van niks weet , dak niet weet hoe zij zich voelt en dat ik niet weet hoe papa is . Ik weet duidelijk wel hoe ze zich voelt want zo voel ik me vaak ook : ongeliefd . Hier werd veel geschreeuwd nu valt het mee en papa doet soms zzijn best andere dagen zegt hij niet zo veel tegen mama , op vakantie is alles goed tussen hen en toch als het zo verder gaat wil ze niet meer verder. Ze houden beiden geen rekening met elkaar of met ons ik voel me zo machteloos
pap werkt hard en heeft veel stress op het werk en een paar dagen geleden dacht ik da hij iet kreeg
dus ik weet nie hoe het verder moet
ik heb ook nog een zusje ma ik weet echt nie meer wa doen

ekskimo is offline   Met citaat antwoorden