Los bericht bekijken
Oud 14 maart 2006, 15:22   #151
King of beggars and fleas
Perm. Vertegenwoordiger VN

King of beggars and fleas's schermafbeelding

Standaard

en voor groentje zal ik nog even trachten uitleggen wat PC is.

Pc is de afkorting van politiek correct en is een term die afkomstig is uit de eerder rechtse millieus. Sinds kort heeft rechts echter dankzij vws haar monopolie op anti - PC verloren. Mijzelf beschouw ik als een niet politiek correcte links liberaal.

Wat de armen betreft moet u ook weten dat die behoudens een enkeling politieke correctheid haten als de pest. Pim fortuyn was een vb van een politiek incorrecte en zijn populariteit had hij te danken aan het feit dat hij een onomfloerste rechtoe rechtaan stijl hanteerde waarbij hij de dingen rechtuit zij hoe hij ze dacht zonder er een hele resem doekjes rond te moeten draaien.

speciaal voor u zal ik nog een paar voorbeelden geven van mijn eigen favoriete politiek incorrecte uitspraken

- van alle doelgroepen onder de armen zijn geisoleerde gezonde blanke jonge mannen de doelgroep die het ergst af is omdat ze hun werkloosheid en uitsluiting op de arbeidsmarkt niet kunnen rechtvaardigen dmv hun gezondheidsproblemen, huidskleur, leeftijd noch geslacht. Voor hen heeft daarom niemand begrip en ze vallen door alle netten van de sz heen.

- werkmensen die niet door hebben dat ze niet laffelijk naar beneden moeten bashen op de werkloze maar in plaats daarvan naar boven toe naar de echte profiteurs ( speculanten, vastgoedspeculanten, topmanagers, politici enz ) zijn mentaal minderwaardigen.

typisch voorbeelden dan weer van politieke correctheid zijn bvb

dat enkele groenen die ik vroeger kende vonden dat men respect moest hebben voor de bosnische cultuur van een gezin dat we beiden kenden waarbij de man van dat gezin af en toe eens een bord op het hoofd van de vrouw kapotsloeg en erger dan dat.

wat ook typisch politiek correct is dat is om iemand die expliciet durft op te komen voor de belangen van de autochtone armen ( omdat niemand dat doet omdat het een taboe is binnen het huidige politiek correcte klimaat ) zonder daarbij de belangen van de allochtone armen en asielzoekers te willen schaden zowieso in het Vb kamp onder te brengen.

soit ik ga ermee stoppen want zou zo nog uren door kunnen gaan
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah.

Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 14 maart 2006 om 15:28.
King of beggars and fleas is offline   Met citaat antwoorden