Discussie: Bans!!!!!
Los bericht bekijken
Oud 15 maart 2006, 08:40   #132
duncan
Banneling

Standaard

Alez al GOE dat men hier niet grof doet en ik het ben ???

Boodschap voor moderators -

Citaat:
Oorspronkelijk bericht door bob.
------------

Heb ook verhalen van leerkrachten (uit de eerste hand by the way) die het dag-beroepsonderwijs verlieten om in de avondschool met doorgaans gemotiveerde, iets oudere, en vooral autochtone leerlingen hun tijd te vullen.
Uitlatingen in de zin van,.......er valt met die kereltjes geen kl*ten mee aan te vangen, of ,.....zo dom als wat, of, ......ik kan met hun vervelende mentaliteit niet meer om, zijn de klassiekers.
Maar het feit dat meer dan de helft ervan geen diploma haalt is natuurlijk iedereens schuld behalve die van henzelf of van hun ouders.
Wat wil je met een regering en haar witte verlengstuk (CGKR) die hen het gevoel van racisme en discriminatie met de paplepel inlepelt.
Een rots van een excuus om achter te schuilen en alle eigen verantwoordelijkheid voor het leven af te wimpelen.
Nou zeg nu zelf,..... stempelen combineren met drugsdealen , carjacken en/of handtassen roven is spannender en vooral lucratiever nietwaar.

Ach ja, rechtse woorden in de linkse wind natuurlijk, je weet hoe dat gaat.
We zullen de verkiezingen alweer laten spreken.

Groetjes

Hey pas op ge schreef kloten wie weet verwijderen zu u zoals bij mij

Bedankt mensen om men posts te verwijderen en bedankt dat de web site 2 dagen niet aktief was ....VOOR SOMMIGE .

Geen enkele leerkracht ist waard om les te geven zelfs geen enkel wijf .

Groeten Duncan den arme deeltijdse poetsman

Laatst gewijzigd door duncan : 15 maart 2006 om 08:41.
duncan is offline