Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Havana
En dan zwijg ik hier nog van wat er allemaal op en in de nachtkastjes ligt van de Vlaamse slaapkamers...
|
D'euhmmm dinsdag was ik aan het poetsen en tussen de kruiden in de keuken zag ik vanalles men ogen rolde ervan lol maar het was goed verstopt voor de kinderen.
Uiteraard legde ik het zakje terug en poetste ik verder soms ligt het open en bloot in de living bij sommige hmmm t'is allemaal wa inderdaad .
Maarja als poetsman ben ik soms blind voor bepaalde dingen bvb als er een dame klaagt da haren vent zo veel weg is dan ben ik blind en zeg ik ...beter mé 2 dan alléén zekers mé kinderen en dan ist meestal stil .
Gelukkig kwam ik nog niet veel posten tegen waar ze hard drugs gebruiken want daar kan ik niet zo goed mee om met zo'n mensen en meestal mensen met groot budjet en kostuum waarge het niet van verwacht .
Arbeiders/ bediende durven wel eens pintje pakken ofzo ...wa roken maar der zen der ook ander uiteraard .
Het leuke van het poetsen bij mensen thuis is dat je achteraf alles ziet blinken & soms veel ziet en leert van de medemens hihi