Los bericht bekijken
Oud 18 maart 2006, 12:21   #94
waarnemer
Burgemeester

Standaard hoe lezen

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Cynicus Bekijk bericht
...De toekomst van Europa ziet er ronduit somber uit. De blanke Europeanen dreigen werkelijk compleet te worden geminoriseerd.

Laten we even logisch redenen ... elk gemiddeld 10 kinderen, of samen 30 kinderen. Uit die 194 blanke Europese kinderen komen later opnieuw 97 koppels voort. Uit die 30 islamitische kinderen komen later echter 30 koppels voort daar ze hun huwelijkspartner zoeken in hun land van herkomst en deze naar hier laten overkomen. ...

Bovenstaande becijferde redenering kan worden geëxtrapoleerd naar de volledige bevolking....
Hoe lees je nu zo een discussie? Er is een openingsstelling, en daarop komt een antwoord, ik geloof in de 5de boodschap, die de openingsstelling zowat volledig onderuit haalt. Eén van de twee veronderstellingen die nodig zijn voor de openingsstelling wordt tegengesproken. Je zoekt dan naar een antwoord hierop, in de 5 bladzijden die de discussie rijk is, maar dat vind ik niet. Ik kan me vergissen, 5 bladzijden afzoeken vraagt heel wat tijd.

Je vind wel zaken die zijdelings met het thema te maken hebben, je vind vragen over de algemene context, je vind discussies die een "déja vu" effect achterlaten. Je hebt reacties van mensen die kennelijk het tegenargument niet gelezen hebben. Overigens ook moeilijk te vinden tussen al die andere reacties....
waarnemer is offline   Met citaat antwoorden