Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Foreigner
En je spant je daar voor het uiterste in om je doel te bereiken. Dat waardeer ik. Neem dus contact op met het goevernement in Kaboel en vertel ze even dat ze op grond van jouw visie niet het recht hebben om die moslim, die zich tot het Christendom heeft bekeerd, daarvoor ter dood te brengen. Wijs ze erop dat ze Labyrinths visie op evolutie op de juiste wijze moeten interpreteren en dat die afvallige moslim verenigd wil blijven met de mensen op Aarde en zich nog niet wil verenigen met God. Vertel ze dat die man het recht heeft om in die door jou aangeprezen vrede te leven en aan zijn toekomst mag werken. Als je dan toch onderweg bent, loop dan even alle moslimstaten langs en breng hetzelfde verhaal. Vergeet vooral niet om, als je van Ryaad naar Cairo loopt, even linksaf te slaan en die moordende volkeren in midden Afrika met je universele liefde te overgieten en zodoende een einde te maken aan het oorlogsgeweld. Jou daad van genade zou zeker een aantal levens van VN soldaten redden.
Vergeet echter niet om, overal waar je predikt, na afloop de mensen weer wakker te maken want anders verglijden ze in coma en sterven de hongerdood. Nou ja, De dood brent in elk geval eeuwige vrede. Misschien een nieuwe visie voor je?
|
De wereld verbeteren begint bij jezelf. Misschien straalt het uit...... wie weet. Misschien een nieuwe visie voor u ?
En voor de zoveelste maal, VN soldaten kunnen vredelievende mensen best gebruiken. Dat maakt hun taak minder gevaarlijk.
Toch raar dat u mij niet als bondgenoot ervaart.
ps. En uw insinuaties beginnen mij te vervelen. Slaapwel !