Los bericht bekijken
Oud 22 juli 2003, 08:43   #3405
Supe®Staaf
Secretaris-Generaal VN

Supe®Staaf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Georg
OK, een poging :

Als bioloog ben ik ervan overtuigd dat homoseksualiteit o.a. het gevolg is van een niet-gemiddelde opbouw van de hersenen. Bij dieren blijkt de ontwikkeling van de hersenen ook cruciaal voor de geaardheid en de seksuele voorkeur. In tegenstelling tot wat het gros hier wil geloven, komt homoseksualiteit namelijk veel voor in de natuur.

homoseksualiteit is dus helemaal niet pervers, maar natuurlijk. Normaal is anders natuurlijk, gezien "normaal" evenveel betekent als "de norm" of "het gemiddelde", en de gemiddelde mens is nu eenmaal hetero.

met vriendelijke groeten
Goed gezegd.
Reken maar dat mannelijke katers, apen e.v.a. zich maar wat graag te buiten gaan aan sexspelletjes met mekaar. Daar was ik zelfs ooggetuige van.
Ik zou nog een stap verder gaan. Zelfs als de mens het enige homofiele wezen was, dan nog kan je niet anders dan dit 'natuurlijk' heten. Het is immers een foute visie om onszelf als buiten of boven de natuur te zien. We maken er integraal deel van uit, en al wat we doen kan niet anders dan natuurlijk heten, zelfs al druist dit (eigenlijk enkel in onze hoofden) ogenschijnlijk in tegen wat wij (foutief want onvolledig) als natuur beschouwen.