Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door straddle
Zoals je je misschien nog herinnert, ik was destijds fervent tegenstander van de NWO en de 9-11 samenzweringstheorien. Ik weet nu wel beter. Maar het is wel een "rijpingsproces" geweest dat bijna 2 jaar in beslag genomen heeft.
|
Het valt te aprecieren dat je dit toegeeft.
Hoe je het ook draait of keert, er komen steeds mensen bij die overtuigt zijn van 9/11 inside job en de NWO. Strookt totaal niet met het feit dat de disbelievers beweren dat het marginale verhaaltjes zijn. Mensen worden zich gewoonweg meer bewust van de agenda en de leugens die op ons afgesteurt worden. De agenda moet ook meer en meer "in the open" komen.
Aan de disbelievers kan ik alleen maar dit zeggen: het wordt tijd dat je de feiten gaat bestuderen want anders ben je een vogel voor de kat voor de agenda dat zich voor onze ogen ontplooit. De NWO is er en ze zal niet stoppen. Er zullen wellicht nog terroristische aanslagen volgen en als je de feiten niet bekijkt zal diegene die in de leugen geloven psychologisch niet voorbereidt zijn en is het des te makkelijker om hun te "dupen".
Citaat:
Wat ik niet begrijp is dat het geloof in of zelfs nog maar de kritische vraagstelling naar mogelijke samenzwering/cover up zoveel vijandigheid oproept bij zovele, zelfs "verstandige" mensen...
|
Wat zegt dit over wat er verstaan wordt als de "verstandigheid" van sommige mensen?