Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jozef Ostyn
En ik heb er eerder al op gewezen dat het niet mijn schuld is dat u blijkbaar niet beseft dat er schepen bestaan. Vermits het concept u blijkbaar vreemd is: schepen die varen op het water, van de ene zee naar de andere. Gesnopen? Of moet er een tekeningetje bij?
|
Blijkbaar beseft u niet dat schepen niet over land varen, maar soit.
Je wil hier de hele discussie over de pijplijn tussen u, Groene Flamingant, Stevennr 1 en mezelf herleiden tot één of twee quotes van iemand, en da's niet eerlijk.
Je vergeet gemakshalve wat U zelf allemaal heeft beweerd.
Jij was het die stelde dat het belachelijk was om nog maar te vermoeden dat die pijplijn een rol speelde in de invasie van Afghanistan.
U negeert handig MIJN posts, en komt uiteindelijk na veel omwegen die niets met de zaak te maken hebben, met als enige argument dat die pijplijn er nog niet ligt. Laten we dus van hier verdergaan.
(Aangezien je op mijn posts niet reageert, kan Groene Flamingant deze post misschien overnemen en u voor leggen)
U stelt dus dat, omdat het eventuele doel van de inval niet is bereikt, dit dus wel niet het echte doel zal geweest zijn.
Dat is een héél zwak argument.
U als geschiedenis"deskundige" zou moeten weten dat er talrijke voorbeelden zijn van oorlogen uit het verleden waarvan het oorspronkelijke doel van de oorlog niet werd bereikt!!!
Trouwens, indien je uw argument gebruikt, kan je dat ook omdraaien he.
Het doel van de invasie van Afghanistan was toch om bin laden te vangen????? Hebben ze hem al??
Jaja, nadien is dat doel dus bijgesteld in "de Taliban zijn toch verdreven en da's toch ook goed?".
Net zoals na het debacle over de WMD's, het argument werd veranderd in , "jaja maar Saddam is toch weg en da's ook goed"
Soit, het feit dat die pijplijn er nog niet ligt, is dus helemaal geen valabel argument tegen het feit dat dit
niet het doel zou kunnen zijn geweest.
Btw, jij weet ABSOLUUT niks over de redenen waarom die pijplijn er nog niet ligt, he!!!!!
Je weet over die pijplijn eigenlijks niks tout court. (zoals oa. dat er al wel degelijk een deel van die pijplijn ligt!!! doch dit terzijde)
Trouwens, hoe zouden wij nu uberhaupt enig zicht kunnen hebben op de verschillende interne problemen die ervoor hebben gezorgd dat die pijlijn nog niet klaar is???
FEIT blijft dat sinds half de jaren 90 de VS onophoudelijk inspanningen heeft gedaan teneinde die pijplijn rond te krijgen. Dat feit blijf jij negeren in uw posts. En dat dat ze er vandaag nog niet ligt kan veel redenen hebben, de instabiliteit van het land om er maar één te noemen.