Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Firestone
Heeft Chucky (of iemand anders dan Raven) hier iets negatiefs gezegd over het slachtoffer van de verkrachting in Oudergem?
Heeft Chucky (of iemand anders) hier de verkrachting in Oudergem ontkend?
Heeft Chucky (of iemand anders) hier de verkrachting in Oudergem goedgepraat of zelfs maar geminimaliseerd of gerelativeerd?
Neen hoor, dat zijn gewoon verzinsels van Knorretje. Lees de thread rustig door, en je zal het wel zien.
|
[FONT=Arial]Voor de 10de keer en in de hoop dat het eurootje van Firestone uiteindelijk valt...[/FONT]
[FONT=Arial] [/FONT]
[FONT=Arial]Snoepje heeft een verkrachtingsverhaal vertelt waarbij hij betreurde dat de daders snel vrij gelaten werden. Ik heb hierop ingepikt met feiten die een familielid overkomen zijn (10 roofovervallen door Marokkanen in een paar jaar tijd) en het feit dat de daders meestal sneller op het voetpad stonden dan het slachtoffer zelf. [/FONT]
[FONT=Arial][/FONT]
[FONT=Arial]Deze betuiging van empathie met Snoepje's posting, en het feit dat ik de identiteit van de 10 roofovervallers bekend maakte, d�*t was te veel voor de multiculfascisten van dienst. [/FONT]
[FONT=Arial][/FONT]
[FONT=Arial]16 bladzijden lang hebben ze op alle mogelijke manieren geprobeerd mijn getuigenis in twijfel te trekken op de gekende multicul-fascistische manier : ontkennen, minimaliseren, in het belachelijke trekken, liegen, wegrelativeren, etc.[/FONT]
[FONT=Arial] [/FONT]
[FONT=Arial]Zonder blijkbaar te weten waarover het echt ging, speelde je graag het spel van de multikul-fascistische mestkevers mee : het verbeten cultiveren van ongeloof door te blijven hameren op pv-nummers en, in jouw geval, met de regelmaat van klok er nog eens te onpas de verkrachtingsgetuigenis opnieuw bij te slepen.[/FONT]
[FONT=Arial] [/FONT]
[FONT=Arial]Alvorens PV-nummers in deze draad te gooien, heb ik uiteraard eerst hierover met het slachtoffer uit MIJN getuigenis (en niet die van Snoepje) overlegd. Ik heb haar gevraagd persoonlijk te reageren. (Om een nieuwe vloed van verdachtmakingen bij voorbaat te counteren : ze is al een hele tijd geregistreerd, maar heeft nooit veel op het forum gepost, en zeker het laatste jaar niet). [/FONT]
[FONT=Arial] [/FONT]
[FONT=Arial]Toen ze de teneur van de postings in deze draad zag, besliste ze dat het geen zin heeft om haar identiteit en stukken uit de pv's te posten.
Dat zou er enkel toe leiden dat de zelfconditionering in ongeloof door de multiculfascisten verlegd zou worden naar een opbod van verse verdachtmakingen en een uitputtingsslag in vergoeilijkingstheorieën. Daar bedankt ze voor.[/FONT]
[FONT=Arial]
Uiteindelijk laat de visie van het handvol multikul-fascistische mestkevers die hier ettelijke bladzijden hun bruine, doch weliswaar politiek correcte smurrie loosden haar volstrekt koud. [/FONT]
[FONT=Arial][/FONT]
[FONT=Arial]
Bovendien, waarom zou het slachtoffer haar anonimiteit opgeven daarbij het risico lopend een linkse knokploeg aan de deur te krijgen die eventjes mini-kristalnachtje komen spelen om hun basisprincipes in correct multicultureel denken hardhandig diets te maken.[/FONT]
[FONT=Arial]
Zou het iemand nog verbazen dat linkse mestkevers de dhimmi-conditionnering hardhandig willen opleggen? Na de gedachtepolitie en het inquisitiecentrum, verwijs ik naar de draad van de fürher der multikul-fascisten, the Piano, waarin hij oproept tot het verdedigen met geweld van de democratie tgo anti-democraten. Lees: het verdedigen met geweld van de linkse gedachtedictatuur tegen ongewenste niet politiek correcte meningen. [/FONT]
[FONT=Arial]
Het zou me niet verbazen moesten de multicultureel-fascistische mestkevers van dienst hieraan gevolg geven. [/FONT]