Los bericht bekijken
Oud 23 maart 2006, 13:24   #15
Khonnor
Parlementsvoorzitter

Khonnor's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door carlgustaaf Bekijk bericht
ik wist het: een aan beroepsmisvorming leidende schoolmeester, waarschijnlijk flink gefrustreerd door het feit dat z'n leerlingen hem allemaal een onnozel ventje vinden...wanneer schrijft ge uw autobiographie, djimi?
Nog iets, djimi lijkt me 1 van de intelligentere personen op dit forum. Zijn commentaar is bijna altijd raak, en nooit kwetsend of beledigend. Hij geeft blijk van een gezonde dosis zelfrelativering, nuancegevoel en vermijdt Zwart Wit denken, allemaal dingen die jullie vb-ertjes ontberen. En op dat vlak komem jullie vervaarlijk in de buurt van die andere (moslim)fundi's die jullie zo verafschuwen....

Normaal wens ik geen woorden meer vuil te maken aan mensen die zichzelf en de wereld niet kunnen relativeren, omdat dit de grootste en gevaarlijkste koppigaards zijn, waarmee je geen zinnig gesprek kan voeren. Echter, in jouw geval durf ik eerder te gewagen van een type dorpsidioot.

Laatst gewijzigd door Khonnor : 23 maart 2006 om 13:25.
Khonnor is offline   Met citaat antwoorden