Was het niet zo, dat meisjes vanaf hun eerste ongesteldheid uithuwbaar zijn?
Op zich is daar iets voor te zeggen. Dat ik het er niet mee eens ben, is zeker. Dat "de natuur" het als een mogelijkheid aanbiedt, is wat anders. En als een cultuur dat gebruikt in hun levenswijze, dan is dat
in wezen hun goed recht.
Onze perceptie van dat "goed recht" is er echter één van incest en verkrachting. (Wat waarschijnlijk ook wel vaak zo zal zijn). Dat is een verschil in cultuur. En dan bedoel ik natuurlijk niet de extremen van sex met baby's enzo. Dat gaat nergens meer over. Ik wil enkel aangeven dat dat wat wij niet meer accepteren (sex onder 16 jaar), daar nog heel gewoon kán zijn. Sex met een meisje van 9, omdat ze toevallig heel jong is gaan menstrueren.
(Lijkt me waardeloze sex, maar goed)
Als je zo'n kind weet te verduidelijken dat dat de wet der natuur is, zal het al een stuk minder schadelijke gevolgen hebben dan zo'n imbeciel die hier meisjes ontvoert en misbruikt. Die kinderen worden voor het leven gestraumatiseerd. (Intensiteit van trauma's wordt zéker mede bepaald door perceptie van de omgeving, en dergelijke)
Maar goed, woorden vuil maken aan Carlgustaaf is hetzelfde als Miloseviç bewegen zichzelf in NL te laten behandelen. Ook onzinnig..