Los bericht bekijken
Oud 23 maart 2006, 16:27   #8
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door longhorn Bekijk bericht
Normaal zou ik leeftijd niet als verzachtende omstandigheid inroepen maar die 85-jarige pedofiel zal waarschijnlijk zeer eenzame laatste jaren doorbrengen. Ik veronderstel dat zijn familie hem hebben laten vallen en Zonnebeke is ook niet groot dus waarschijnlijk zal hij vanaf nu ook daar gemeden worden als de pest die hij is.
en gij vind dat erg, ...

Geef zo'n figuur eens 24 uur aan mij, ge moogt hem dan eens vragen wat "erg" is...

De soldeerbout ligt al voor te verwarmen...

Ja zo'n westvlaams boerendorp, zal inderdaad wel eenzaam zijn als ze u nie moeten, ... Maar daar kunt ge u aan aanpassen, feit is, dat weeral maar eens het gerecht te laks reageerd.

Met laks gedrag van het gerecht, werkt ge allerlei misstanden in de hand, Mocht die ouwe zak publiekelijk gevierendeeld worden, dan zou tenminste duidelijk zijn voor heel Zonnebeke en omstreken dat ge in den Belgiek met uw poten van kinderen moet afblijven zelf al zijn dat uw kleinkinderen.

Soms zijn de ouwerwetse methoden nog de beste om iets duidelijk te maken, ge moet u eigen maar afvragen waarom ze zovele honderden jaren met succes zijn toegepast.
Herr Flick is offline   Met citaat antwoorden