Los bericht bekijken
Oud 23 maart 2006, 19:44   #4857
Lex Blanca
Minister-President

Lex Blanca's schermafbeelding

Locatie: Post-Industrial Zero-Growth Control Grid Society of the NWO-One-World-Government Global Police State
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Herr Flick Bekijk bericht
Maar wat je mij niet wijsmaakt, is dat bv, Machiavelli effe een plannetje heeft uitgedokterd om in de jaren 30 en 40 van vorige eeuw effe de joden te gaan uitroeien, ... zie je, ?
Wat wil je hier precies mee zeggen?Dat omdat Machiavelli de 2 WO niet heeft gepland wat wij zeggen niet kan kloppen?

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Herr Flick Bekijk bericht
Ondertussen wat schiet er nog over van die Medici's
Zijn de Medicis verdwenen?Of hebben ze een andere naam?
Waren de Winsors vroger ook geen Sakse-Coburg Gotas en de Sakse-Coburg Gotas vroeger Guelphs?
De Rothschilds heetten vroeger ook Bauer (ik las laatst dat Mayer Amshell Bauer de naamsverandering deed omdat Rothschild meer succes uitstraalt en dat de Bauers maar simpele zielen waren(in het Nederlandse tijdschrift Miljonair!);maar ik las ook wel eens dat de Bauers reeds eeuwen ervoor een machtige occulte familie was...) en ik las laatst dat de Rockefellers hun naam hebben overgenomen van het Duitse stadje Rockenfeld en ze daarvoor een andere naam hadden-waren ze toen al machtig?En waarom veranderen ze hun naam?

Laatst gewijzigd door Lex Blanca : 23 maart 2006 om 19:52.
Lex Blanca is offline   Met citaat antwoorden