Los bericht bekijken
Oud 23 maart 2006, 20:37   #65
thePiano
Perm. Vertegenwoordiger VN

thePiano's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Harald Bekijk bericht
De beginpost van deze draad is - onder het mom van een citaat - een oproep tot fysiek geweld. Zo niet tegen Vlaams Belang sympathisanten dan toch tegen de moslimpopulatie in ons land. Het fascisme dient zich aan als anti-fascisme.
Onzin. Niks van wat jij hier zegt staat daar te lezen. Maar ik wil het best nog even voor je toelichten zodat er geen twijfel meer bestaat.

Een staat die geregeerd wordt door de Nieuwe Orde (wat VL betreft: het VB dus) mag bestreden worden met alle middelen die zich daar toe lenen. Het recht op verzet dus. Net zoals de talrijke verzetsbewegingen tijdens WOII ook de collaborateurs en Nieuwe Orde-leden heeft bekampt. De verschillende manieren van bekampen kan je lezen op mijn site: Het Verzet in België.

Of om het met de woorden van de wereldvermaarde dirigent Gerard Mortier te zeggen: "Als het Vlaams Blok in Gent in het bestuur zou komen, stap ik niet op, dan organiseer ik het verzet." (De Standaard 11.02.2000)

Laatst gewijzigd door thePiano : 23 maart 2006 om 20:37.
thePiano is offline   Met citaat antwoorden