Los bericht bekijken
Oud 23 maart 2006, 23:31   #746
Foreigner
Provinciaal Gedeputeerde

Standaard

[quote=labyrinth;1594753]
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Foreigner Bekijk bericht
Politics is Engels, be staat voor België, Belgique, Belgium......
Waarom dan van Politics.be een zuiver Vlaamstalig forum willen maken ?

België is tweetalig, zelfs drietalig, Frankrijk is ééntalig Frans.

Als één op vier Vlamingen zijn solidariteitscontract wil opzeggen zonder zelf iets te moeten missen wat levensbelangrijk is dan denk ik dat ik mag schrijven over de teloorgang van de menselijkheid in Vlaanderen.
Politics IS een Vlaamstalig forum. Er bestaan ook nog zoiets als gewesten met taalgrenzen. Aber wenn du willst, fangen wir auf Deutsch an or we continue in English. Had this forum been French, the Flemish members would not even have been answered. Und ich wurde sogar nicht daran denken dich zu antworten. Do you really think that, besides a bullshitter like Hans1, the slightest change exists dass ein Forum wie das hier functionieren kann would the members use 4 different languages?
Merde. Quand vous voulez participer dans un forum Francais, cherchez l'internet.

Als het merendeel van de Walen zich bezighoud met eenrichtingverkeer waar het solidariteit betreft en zich gedragen als lintwormen mogen Vlamingen schrijven over de teloorgang van menselijke waardigheid waar het Walen betreft. En hoezeer jou dat ook stoort, ik als Foreigner doe dat ook. IN de taal van de grootste bevolkingsgroep van dit land.

In de EU is Engels overigens een officiele taal en de lezing van die Fransman werd gehouden binnen de muren van de EU in BRUSSEL.

Laatst gewijzigd door Foreigner : 23 maart 2006 om 23:33.
Foreigner is offline   Met citaat antwoorden