Los bericht bekijken
Oud 24 maart 2006, 07:39   #97
Distel
Secretaris-Generaal VN

Distel's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door thePiano Bekijk bericht
Als ik het Veiligheidsplan van het VB voor Antwerpen doorneem moet ik bevestigend antwoorden op je vraag: Ja, het VB wil via de opbouw van de veiligheidsdiensten -waarvan ze graag het monopolie zou willen hebben- met geweld haar ideologie opdringen aan de inwoners van mijn stad.
Als jij de Druivelaar zou lezen, zou jij nog concluderen dat het VB met geweld haar ideologie wilt opdringen aan de inwoners van uw stad. Je conclusie is immers niet gebaseerd op wat jij leest, maar op wat jij wilt lezen.

Intussen proberen jij en je al even fascistische kompanen effectief jullie ideologie op te dringen via censuur en vervolging. Maar omdat jullie nu toevallig de machtshebbers zijn, mag dat natuurlijk allemaal he...
* Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes
Distel is offline   Met citaat antwoorden