Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fille van de Foor
Dank u, maar net als voor de revionistische websites kan ook hier het recht op vrije meningsuiting worden geclaimd en geldt de stelling dat je het niet hoeft te lezen (laat staan te kopen) als je dat niet wil. En bovendien is de kans dat je het boek "par malheur" in handen krijgt heel wat kleiner dan dat je ongewild op bepaalde websites terechtkomt.
|
Daar hebde inderdaad een punt, maar reclame maken voor pedofilie of pedofilie proberen goedpraten is wel aanzetten tot een misdaad, denkte niet ?
Vooral dat stoort me daarin, voor mij mag zo'n vieze vettighaard boekjes over zichzelf schrijven, maar dat daar aan meegewerkt wordt door een organisatie die het als een "psedudo"wetenschappelijk werkje wil gaan verkopen dat is voor mij echt wel de druppel. Dit is gewoon puur en dat is van heel ver duidelijk, opperatie, "Dash wast witter dan wit". de Pedo is een zieke, moet genezen worden, en de volgende stap is, dat hij maar therapeutische sex met minderjarigen moet hebben.
Walgelijk gewoon , alleen al het idee dat daar zogenaamde "verstandige" mensen weer aan meewerken aan heel die linkse mislijkmakende handel.