Los bericht bekijken
Oud 24 maart 2006, 10:30   #64
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nynorsk Bekijk bericht
Djee. Overal waar er 'slachtoffer' staat mag je van mijn part 'kind' zetten hoor. sommige slachtoffer zijn echter al volwassen eens ze met hun verhaal durven buitenkomen. Ik vond het algemenere 'slachtoffer' dan maar beter.

Als je trouwens net als ik wil dat pedofielen zich laten helpen voor ze slachtoffers maken, wat vind je er dan precies slecht aan dat het onderwerp bespreekbaarder wordt? Maar weinig pedofielen gaan hulp zoeken. Het lijkt me een goed idee om er meer openheid rond te creëren zodat ze ook daadwerkelijk hulp zoeken.
Ik weet niet of dat met openheid opgelost gaat worden, ik denk dat een normaal iemand die beseft dat hij abnormale gevoelens heeft, automatisch hulp gaat zoeken of zichzelf onder controle houd.

Het zijn net diegene die geen hulp gaan zoeken, en dat ook niet willen die spitsvondige manieren gaan uitbouwen om aan kinderen te geraken, en toe te slaan.

Kijk naar hun gedrag, : Ze zoeken hobby's, jobs om bij kinderen te geraken, ze bouwen een vriendschapsband op, en daarna gaan ze hun macht die ze tegelijkertijd opbouwen over hun slachtoffer gaan misbruiken, als je een soort crimineel vind die spitsvondiger, en genadelozer, en langer met zijn slachtoffer bezig is dan een pedosexueel, ga ik u feliciteren, want zelf serialkillers, gaan sneller en slordiger te werk.

als ze dan al gepakt worden, en gestraft, krijgen ze hoe kan het anders ook begeleiding, het aantal malen dat ze die begeleiding omzeilen, voor het lapje houden enz... en gewoon manieren zoeken om terug te beginnen zijn ook bekend.

Ze "vergeten" ook hun medicijnen te nemen, ondanks het feit dat ze weten wat de gevolgen kunnen zijn...

Pedosexuelen/verkrachters zijn ook gekende recedivisten enz...

Kortom hun hele criminele gedrag, toont gewoon aan, dat het onverbeterlijke gangsters zijn, die volstrekt weten waar ze mee bezig zijn, en ook opnieuw zullen beginnen als ze de kans krijgen.

Maar zo'n mensen moeten natuurlijk "begeleiding" krijgen, gepamperd en bestudeerd worden, ik zie ze gewoon als genetisch afval, dat best zo snel mogelijk wordt vernietigd, voor ze de rest van de maatschappij verzieken.
Herr Flick is offline   Met citaat antwoorden