Los bericht bekijken
Oud 24 maart 2006, 10:36   #68
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nynorsk Bekijk bericht
Lees misschien ook de eerste woorden van m'n zin eens .

En tuurlijk doet een pedofiel of een andere seksueel misbruiker dat. Bijvoorbeeld door een sterke relatie op te bouwen met het kind, zodat het achteraf bang is voor de consequenties voor de dader wanneer het kind ermee naar buiten komt. Het is dus echt belangrijk dat je daarmee rekening houdt. Ik heb zo'n kind gezien van wie de vader compleet is beginnen flippen toen het gebeurde uit kwam. De dader had zelfs nog gezegd dat ze het niet mocht vertellen, want ze zouden de dader pijn doen want niemand zou begrijpen wat voor een speciale relatie ze hadden... Dat kind was serieus verward (om het licht uit te drukken). De dader had het voorspeld en het is uitgekomen, dus is het volgens het kind haar schuld dat de dader iets is overkomen. Vanuit die spijt uitte ze zelfs de wens om bij de dader te gaan wonen, om het weer goed te proberen maken. Kinderen denken niet rationeel. In ieder geval zal het vaak moeilijk zijn om de aangevoelde 'breuk' in de relatie met de ouder te herstellen. Zoiets kan toch niet de bedoeling zijn?

Ik word daar echt triest van, hoor.

ik word daar ook triest van, omdat nog maar eens duidelijk gemaakt is dat het die gore smeerlap zelf weer is, die dat kind in die mate manipuleerd, Waarom denk je dat het mij zo kwaad maakt dat er zo'n figuren bestaan die kinderen voor de rest van hun leven verkloten , juist omdat ze ze kompleet verkloten met hun gemanipuleer, en gedoe, enkel voor hun eigen egoistische plezier, en dan hoor je dat zo'n zak, 5 jaar voorwaardelijk krijgt, ze moesten de rechter die zo'n belachelijke straf durft uitspreken, zelf 5 jaar effectief geven en bij een stel homofiele gangsters opsluiten.

Kan m eens goed nadenken over de gevolgen van z'n uitspraak.
Herr Flick is offline   Met citaat antwoorden