Citaat:
Ik reageerde toch niet op een post van u, pindar (ik zou wel gek zijn... maar intussen ben ik toch bezig... soit) maar op een lang betoog van ene "straddle" die het onderscheid maakte tussen de wijzen (believers) en de verstandigen (sceptici), om het eens heel grof samen te vatten.
|
Ja, weet ik en wat wilt U hier nu in godsnaam zeggen?!
btw sceptici zijn niet per definitie verstandig hoor! De meeste zijn erg erg dom.
Kritisch zijn, ja, da;'s wel belangrijk, heel belangrijk, en da's nou precies wat ik bedoel (zoe verder hieronder)
O ja, U hoeft niet te reageren!
Citaat:
Maar goed dat er zo’n kerels als Pindar en Exodus zijn. Los van het feit dat het veel moed vergt zich zo uitdrukkelijk te profileren als hen, wie gaat ons vertellen dat ze er volledig naast zitten met hun ideeën?
|
Thx! En het laatste vind ik het belangrijkst!
Citaat:
Ik kan me niet in al hun theorien terugvinden.
|
Dat heeft ook niemand gevraagd. Er is ons door de mainstream al genoeg zonder verzet door de strot gedouwd! Meeste wat we op de mainstream horen is een leugen, noem maar op, de moslims , terrorisme, educatie, voeding etc etc.
En de meeste mainstreamers denken dat het nog klopt ook wat de 'mainstream' zegt. Daarom vind ik dat wat ik hier neerzet heus niet zo maar aangenomen dient te worden.
Het enige echte punt waar ik bij de 'non-believers' over val, is dat ze dingen aannemen/ verwerken zonder enig vorm van onderzoek.
Verder weet ik ook wel dat ze bijna over alles vallen wat ik zeg. So?
De tijd zal het leren of het klopt of niet, maar ik hoop wel dat we het nog halen.
Pin d'Ar