Los bericht bekijken
Oud 26 maart 2006, 08:10   #54
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
De jassendraaister!

Dat ze een voorbeeld neemt aan Geert Bourgeois! D�*t is pas een goeie zaak voor Vlaanderen! Kijk maar naar BHV dat gesplitst is dankzij deze rechtlijnige politicus!
Waar vijf minuutjes politieke moed toe kunnen leiden, hé?

Bij the way, krijgen wij nog te horen wie die smerige vlaggenbezeiker is en hij wat zijn rechtmatige straf zal zijn?
Citaat:
[SIZE=4]Kwajongens in het Vlaams parlement[/SIZE]

Wie zegde daar dat het saai is in het Vlaams Parlement? Vrijdagnamiddag kom ik onze lokalen op de 4E verdieping binnen, en zie een fractiemedewerker van de N-VA een stapel VB-brochuurtjes in de vuilnisbak kieperen. Ik spreek de man aan op zijn kwajongensstreek, waarop een nogal onvriendelijk gesprek volgt… Nu goed, het eindigt ermee dat ik zeg dat ik het wel eens met De Wever zal bespreken en doorga. Bij het doorgaan trek ik eens plagerig aan de vlag van de N-VA, die met wasknijpers in de inkomhall omhoog hangt… Toegegeven, ook een kwajongensstreek, maar een seconde later hangt die vlag alweer omhoog.

Maar wat lees ik nu op Belga? Dat De Wever bekend maakt dat medewerkers van N-VA zowaar in ware Witse-stijl een Vlaams Belang-parlementslid hebben ‘betrapt’ bij het ‘vertrappelen’ van een vlag… En dat uiteraard al op hoge poten een brief gestuurd werd aan Norbert De Batselier om deze schandelijke wandaad aan te klagen… Maar dat De Wever de identiteit van den schuldigen snoodaard nog niet wil onthullen; die primeur is allicht maandag voor De Morgen…

Maar mensen toch, wat een gedoe om niets. Als de N-VA evenveel aandacht zou besteden aan de splitsing van Brussel-Halle-Vilvoorde zou Vlaanderen er wel bij varen.
http://www.verreycken.net/

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o

Laatst gewijzigd door circe : 26 maart 2006 om 08:12.
circe is offline   Met citaat antwoorden