Los bericht bekijken
Oud 26 maart 2006, 14:03   #43
1handclapping
Europees Commissaris

1handclapping's schermafbeelding

Standaard

Beste Spaanse Inquisitie : dus omdat je voor "verkeersregels" bent moeten we nu de neo nazi's en skinheads in 3delig maatpak gaan steunen ? Dat waren die lieden die bepaalden wat kunst precies is en al de rest op vuustapel gooiden. Dat zijn die lieden die mijn moeder onder verdenking van bezit van "The Tiger Rag" en het vermogen om te "Swingen" in een concentratiekamp staken. Kijk : verkeersregels wil ik aannemen, oproepen tot etnische haat gaat mij te ver.

Libertair ? De vrijheid om als kanonnenvlees onder een of andere nieuwe führer te dienen ? Jullie zijn gek.

Het soevereine onafhankelijke volk ? Onze kapitalisten verkopen hun fabriekskes met bekwame spoed aan Amerikanen, Fransen, Signaporezen, Indiërs, Arabieren enz.. We moeten allemaal vlijtig engels leren om überhaupt aan een jobke te geraken. Vrijheid is het recht om je brood te verdienen
en dat wordt aan een steeds grotere menigte mensen op deze planeet ontzegd: men geeft die dan al eens een illusie van in een onafhankelijke soevereine staat te leven, hoe meer en hoe kleiner die staten zijn, hoe machtelozer en des te gebondener (hoe libertairder ?).

Vrij arm en proper !
1handclapping is offline   Met citaat antwoorden