Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door straddle
Dat klopt Steve, ik heb vele de vele 9-11 en nwo draden hier gevolgd en gelezen. Het stoort me absoluut niet om hetvolgende te zeggen (en jij bent niet de persoon die schouderklopjes wil ontvangen, daarvoor zeg ik het trouwens niet): het is mede door jou intellectuele eerlijkheid dat ik zelf ben beginnen zoeken en sedert een zestal maanden tot het kamp der believers behoor...
Het spijt me voor Firestone en Parcifal (de meer verstandige onder de disbelievers).... maar ze zitten er compleet naast, hun plaat blijft steken en hun debunk methodiek is op zijn minst gezegd irriterend, in feite zelfs triestig.
|
Dat jij het schelden en de voortdurende leugens van democratsteve "intellectuele eerlijkheid" noemt is jouw probleem.
Dat iemand op een discussieforum niet zonder schelden en liegen kan, dat noem ik niet "intellectuele eerlijkheid". Het getuigt evenmin van de sterkte van zijn argumenten, wel integendeel.
Wat "blijft steken" zijn de "argumenten" van de believers. Al drie jaar volg ik deze discussies (niet op dit forum), en al drie jaar lees ik dezelfde rommel (van "pull it" tot "levende kapers", Joodse complotten, Vrijmetselaarcomplotten, enz...). Om van holle aarden en reptilians maar te zwijgen.
Jullie paranoïa over "debunkers" zegt ook veel over jullie blik op de wereld.
Kijk, Straddle, ik ben noch Nadine, noch Wreker, noch Illwill, noch betaald door de CIA/Mossad/FBI. Allemaal beschuldigingen van de "intellectueel eerlijken".
(En uiteraard ben ik geen snol, geen zeug, geen treezebees, geen wicht, ook beweringen van de "intellectueel eerlijken".)
Het zij zo, de schouderklopjes tussen believers is ook al kenmerkend voor een sekte.