Los bericht bekijken
Oud 27 maart 2006, 03:31   #8
ingenious
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pie Bekijk bericht
Waarop baseer je je eigenlijk als je zo'n uitspraken doet. Weet jij soms iets meer af van de ambities van ingenious? Zoniet, hou dan toch eens op met zo'n uitspraken, want ze zijn echt belachelijk!
Waarom spelen jullie ivm VVS op de man en niet op de bal? Geef eens inhoudelijke kritieken op de ordewoorden, de teksten die ze gepubliceerd hebben.
Als je toch zo'n problemen hebt met VVS, waarom ga je er dan niet in werken en er eens iets aan proberen te veranderen? Is VVS gedoemd om een bureaucratenclubje te zijn, en op welke analyse is dat gebaseerd?
boh, jonas zou nooit verkozen worden hoor.

al is het wel tof dat jonas mijn carrièreplanning kent. zelf weet ik nog geen eens wat ik volgend jaar ga doen. toch fijn te weten dat het er wel goed uitziet.

maar goed, om op je vraag te antwoorden: de sociale dimensie zou eigenlijk een overkoepelende dimensie moeten zijn. onderwijs moet een instrument zijn voor sociale mobiliteit. bij elke maatregel, hervorming etc die men wil doorvoeren, moet men rekening houden met de impact ervan voor de democratisering. dat is een toets die voor VVS essentieel is. dat merk je ook telkens in onze standpuntteksten.

verder moeten er ook maatregelen getroffen worden doe voor een sociale mobiliteit kunnen zorgen. zo vragen we de oprichting van een mobility fund, zijn we steeds bepleiter geweest van meeneembaarheid van beurzen en eisen we gelijke toegang van studenten uit de bolognaruimten (dus geen hogere inschrijvingsgelden voor buitenlandse studenten).

al ben ik niet echt een expert als het op bologna aankomt. voor meer info: http://www.vvs.ac/documentatie_stand...ten_Bergen.pdf

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lombas Bekijk bericht
Inge heeft altijd gelijk.
ingenious is offline   Met citaat antwoorden