Los bericht bekijken
Oud 28 maart 2006, 15:22   #14
Jonas Elossov
Europees Commissaris

Jonas Elossov's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Jonas Elossov
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pie Bekijk bericht
Ik was bezig over ALS. Leg eens uit hoe ALS haar dubbele taak uitoefent, door te stellen dat wat er van studentenbeweging bestaat in België een bende verraders, hielenlikkers en bureacraten is?
Neen, door rond het plan bijvoorbeeld in eerste plaats met het personeel en de vakbonden samen te werken in plaats van met de studentenbureaucraten, aan die burgerlijke ministers in spe hebt ge geen kloten. Het VVS (onder naam van Harko Vandelook notabene) heeft hier in gent beloofd te mobiliseren; ze gingen namelijk de voorzitters van de koepels contacteren; vet...

Citaat:
Waar haal je de arrogantie uit je leninistische supermankop dat je hier eens al weet hoe comac-gent zal op de klippen lopen volgend jaar.
Omdat ik de situatie hier in Gent van de comac zo ongeveer wel ken...
Ze moeten hier steunen op koen, wouter en harko. Die laatste mag je al vergeten als VVS'er en de middelste is ook nationaal verantwoordelijke voor het jongerenwerk en kan zich niet volledig met gent bezig houden. Als ze dan koen kwijt zijn mag je zelf de conclusie maken...

Citaat:
Maar, geef nu toch eens bewijzen in plaats van bureacraat hier en bureacraat daar te staan roepen. Zal LSP ook weigeren als ze ook ooit eens de kans krijgen om iemand vakbondssecretaris te worden?
Secretaris? Dit is volledig hypothetisch en volstrekt onmogelijk. De sociaal-democratische bureaucratie zou dat immers nooit toelaten dat een lid van ons als lid secretaris zou worden. De kwestie stelt zich dus niet. Bovendien is van de meeste van onze huidige leden duidelijk dat ze hun lidmaatschap en hun ideeën opzij zetten voor een postje. Al zijn er natuurlijk verschillende secretarissen die uit onze partij komen, maar die zijn geen lid meer.
Als er echter secretarissen zijn die zouden willen lid worden, dan denk ik niet dat je dat zou kunnen verbieden. Maar wij zijn zeker geen vragende partij om ons eigen leden de bureaucratie in te helpen.

Citaat:
Kan er mij iemand uitleggen hoe die negeerlijst werkt?
Zwak...